Asiakkaan laskuttaminen
Kun käynti on merkitty valmiiksi, se on valmis laskutettavaksi ja nähtävissä kassalla. Kassanhenkilön tarvitsee vain seurata valmiita käyntejä ja ottaa maksusuoritukset vastaan. Kassahenkilö voi tässä vaiheessa vielä lisätä käynnille esimerkiksi rehupussin, jos asiakas sellaisen haluaa. Näin tarvike- tai rehumyynti saadaan saman käynnin alle ja samalle laskulle. Rehu tai tarvike voidaan totta kai myydä myös erillismyyntinä, jos potilas on jo ehditty kotiuttamaan järjestelmässä, jolloin käyntiä ei ole enää mahdollista muokata.
Kortti- ja käteismaksut
Maksusuoritusten vastaanottaminen on erittäin helppoa. Laskun loppusumma on muodostunut käynnin aikana. Summia voi vielä tarvittaessa muokata. Pyöristystyökalulla loppusumman saa nopeasti siistimmäksi. Vaihtorahalaskuri ilmoittaa takaisin annettavan summan, kun on kyse käteissuorituksesta. Kuitti voidaan tulostaa asiakkaalle tai lähettää sähköpostilla, jos asiakas ei halua paperista kuittia.
Maksupäätteen liittäminen järjestelmään nopeuttaa korttimaksujen käsittelyä ja kassaraportin tekemistä merkittävästi.
Koonti- ja hyvityslasku
Useammat laskut on helppo yhdistää yksittäiseksi laskuksi, jonka käsittely tapahtuu sen jälkeen samalla tavalla kuin yksittäisenkin laskun. Koontilasku voidaan tarvittaessa purkaa takaisin yksittäisiksi laskuiksi. Koontilaskua tarvitaan esimerkiksi, kun asiakas tuo useampia eläimiä rokotettavaksi. Tällöin yksittäisistä käynneistä muodostuvat laskut yhdistetään koontilaskuksi, jonka asiakas maksaa haluamallaan tavalla.
Hyvityslaskun luominen on hyvin helppoa. Laskua tarkasteltaessa painetaan vain "Luo hyvitys" -painiketta. Tämän jälkeen hyvitettävät summat merkitään laskuun, ja hyvityslasku on valmis. Saman toiminnon kautta tehdään myös oikaisulasku.